Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjoerd Pierik - WaarBenJij.nu Kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjoerd Pierik - WaarBenJij.nu

Kathmandu

Door: Sjoerd Pierik

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

19 September 2012 | Nepal, Kathmandu

In dit reisverslag een paar foto's van Kathmandu en mijn reisgenoten. Het waren een aantal heerlijke dagen met elkaar.

Dank aan mijn reisgenoten voor alle mooie uren tochten en support tijdens de reis.
Tot ziens.

Hans Kroos
Erwin Demkers
Johan Middelkamp
Martin Hoops
Harry Kreulen
John Davelaar
Jan Overgoor
Rob De Jong

  • 04 Augustus 2013 - 23:36

    Twan Romonesco:

    hallo Sjoerd

    we hebben elkaar dit voorjaar gesproken in Duitsland bij hotel der Hollander waar jij met je familie en ik met een groep vrienden waren.
    je vertelde me toen jouw verhaal en ook het einde daarvan wat mij zeer gegrepen heeft toen.

    Ik beloofde toen om je verslag te lezen en te reageren, nou ik heb het gelezen in enkele delen, ik vond het erg gedurft en spannend.
    jij heb iets gedaan waar vele alleen van dromen.
    Ik heb erg genoten van je verhalen en je foto's, ik denk, nee ik weet het zeker dat ik dat nooit zou doen.

    Ik hoop dat je het leven weer in je toelaat, en de toekomst zonnig in ziet, maar met zo veel steun van je gezin, familie en vrienden moet dat zeker lukken.

    misschien zien we elkaar nog eens bij de Hollander, wij mogen er trouwens terug komen ondanks dat ik het toilet op mijn kamer zeer vervuilt heb, oorzaak die heerlijke wijn.

    Ik vind het eer om te leren kennen Sjoerd en hopelijk zien we elkaar weer.



    met vriendelijke groeten
    Twan Romonesco

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nepal, Kathmandu

Op de motor naar Nepal

In 50 dagen op de motor naar Nepal. (Kathmandu)

Recente Reisverslagen:

19 September 2012

Kathmandu

18 September 2012

Einddoel Kathmandu bereikt!

17 September 2012

Een kinderhand is snel gevuld

16 September 2012

Het mooie Nepal

15 September 2012

Eindelijk in Nepal!
Sjoerd

In 50 dagen op de motor naar Nepal (Kathamndu).

Actief sinds 04 Juni 2012
Verslag gelezen: 8728
Totaal aantal bezoekers 56612

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2012 - 24 September 2012

Op de motor naar Nepal

Landen bezocht: